Hogyan mentette meg egy székhelyszolgáltató Anna első vállalkozását?

Megvolt az ötlet, megvolt a logó, sőt, már az Instagram-oldala is futott. De amikor az adminisztrációhoz ért, elbizonytalanodott. Hol alapítson céget? Mire van szükség? És a legnagyobb kérdés: mit írjon be székhelynek?
Otthon dolgozott, nem akarta, hogy a lakcíme nyilvános legyen. Irodát bérelni túl drága lett volna. Már majdnem elhalasztotta az egészet, amikor rátalált egy cikkre: „Székhelyszolgáltatás – profi háttér induló cégeknek.”
Ez volt a fordulópont.
Egy szolgáltató nemcsak a székhelyet biztosította számára egy belvárosi címre, de még az ügyvédet is intézte, és segített a cégalapítás teljes folyamatában. Anna úgy érezte, mintha valaki kézen fogta volna.
Mi történt ezután?
A céget 48 órán belül bejegyezték.
A leveleket a szolgáltató átvette, beszkennelte, és emailben továbbította.
Nem kellett attól félnie, hogy lemarad egy fontos határidőről.
Ha jött volna a NAV (nem jött), a székhelyszolgáltató fogadta volna őket.
Anna pedig végre arra koncentrálhatott, amihez igazán ért: sütött, csomagolt, szállított és boldoggá tette az ügyfeleit.
Miért volt ez ekkora segítség?
Nem kellett a saját címét használni.
Nem kellett irodát bérelnie, így sok pénzt megtakarított.
Minden hivatalos dolgot profi kezek kezeltek.
A cég egy megbízható, budapesti címen szerepelt a nyilvántartásban – ez bizalmat keltett a partnereiben is.
Tanulság?
Ha most indítod el a vállalkozásod, ne hagyd, hogy az adminisztráció vagy a székhely kérdése akadály legyen. A székhelyszolgáltatás nem csak egy kényelmi extra – sokszor pont ez az a segítség, ami életet lehel egy jó ötletbe.
Anna már azóta a harmadik évét kezdi a cégével. És tudod mit? Még mindig ugyanazzal a székhelyszolgáltatóval dolgozik.